Discussion about this post

User's avatar
Jackie Wallace's avatar

Ma a fiatalok sokszor nem értékeket, hanem láthatóságot keresnek. Pénz, külső, követők, like-ok - ez lett a siker mércéje. A tartalom háttérbe szorul, a figyelem öncél lett. Ha egy kampány üzenete helyett a test marad meg az emlékezetben, az már nem kommunikáció, hanem zaj. A valódi érték ott kezdődik, ahol a népszerűség véget ér.

Expand full comment
Zorq's avatar

Semmi kifogásom az ellen, ha valaki szép (akár okos, akár nem), de ha nem süt át rajta az, ami széppé teszi, akkor az obszerváció folyamán nanoszekundum alatt redukálódik a "szép" kvantum-szuperpozícióból a "meh" állapotba 😊.

Anno sokat kellett tanulni és dolgozni akkor is, ha valaki csak szép akart lenni, talán mert mások voltak a közlésekkel és társasággal kapcsolatos elvárások. Ma ez többnyire instant illúzióvá és rövid hangulatvillanássá degradálódott. Tiktok fame, csak 15 perces a világkontextusuk... (mint a finneknek péntek este 😊).

Kíváncsi vagyok az első AI szépségversenyekre, hogy milyen emberi vonásokat emelnek majd ki az aktuális közönséggel való interakcióban...

Expand full comment
1 more comment...

No posts

Ready for more?